Vrácení zboží do 14 dnů a reklamace

Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Žádný strach!

https://drive.google.com/file/d/1fxTek9j_Uh6Qd302WQBhh6zPWJO5aGzi/view?usp=sharing

 

Pro vrácení nebo reklamaci zboží použijte formulář výše

1. Chci zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě

V případě, že jste spotřebitel, máte dle 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dní od data převzetí zboží. Toto platí i na objednávky s osobním odběrem.
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu nebo na naší prodejně: Blaskor-shop, nám. Osvoboditelů 1409/6, Praha, 153 00
Vrácené zboží, prosím, dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy!
Prosíme, uveďte zboží do původního stavu (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.), vracenjte ho pouze v jeho originálním obalu. V případě poškození originálního obalu může dojít ke snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Např. obuv neposílejte pouze v originální krabici, ale vložte ji do další krabice
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte Vy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

2. Chci vyměnit nesedící velikost

Pokud Vám zakoupené zboží nesedí a rádi byste ho vyměnili za jinou velikost, je nutné nevyhovující zboží vrátit viz. Chci zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě 

3. Chci reklamovat zboží

Vaše reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě od přijetí. Vadné zboží zašlete na adresu: Blasko-shop, nám. Osvoboditelů 1409/6, Praha, 153 00 přiložte kopii dokladu o nákupu spolu s vyplněným reklamačním formulářem, ve kterém popíšete závadu.
Zboží bude opraveno a zasláno na Vámi uvedenou adresu, v případě oprávněné, neopravitelné závady bude zaslán stejný nový výrobek nebo vrácena kupní cena.
Zboží Vám bude zasláno prostřednictvím dopravce, kterého jste si zvolil/a v původní objednávce.